Napisałem już kilka (a może kilkanaście ?) blogów o mojej ukochanej Burgundii, ale ciągle odczuwałem jakieś bliżej nieokreślone uczucie niedosytu.

Dzisiaj rano tzn. w ostatnim dniu Starego Roku 2010, doszedłem do wniosku, iż takim brakującym ogniwem powinien być blog bardziej personalny. Blog który opisze moje osobiste odczucia z tej bajkowej [ przynajmniej dla mnie ] krainy. Blog, który przybliży postaci moich przyjaciół tam spotkanych, ulubione miejsca, ale również ulubione sposoby spędzania czasu. To znaczy spędzania wolnego czasu kiedy nie jestem związany pracą z moimi klientami – enoturystami.

OKOLICE WINA (2)


Wszystko--To--Co--Zawsze--Chciałeś--Posiadać--Aby--W--Pełni--Cieszyć--Się--Winem--Ale--Nigdy--Nie--Wiedziałeś--Gdzie--Tego--Szukać.


Blisko 340 artykułów dostępnych on-line
w tym m. in. marmurowe podstawki pod kieliszki, butelki i talerze. Materiał: Rose de Bourgogne

Otwarcie:
15/04 (niedziela) od samego rana.


Rzadko spotykanej estetyki, kamienne podstawki, ręcznie wykonane z oryginalnego, burgundzkiego różowego marmuru Rose de Bourgogne.

Marmur rzeczony znalazł zastosowanie m.in przy pracach wykończeniowych Luwru, słynnego budynku opery w Dallas, żeby nie wspomnieć o mega ekskluzywnej kuchni i salonie łazienkowym Toma Hanks'a.

Kamień ten wydobywany jest z kamieniołomu położonego 22 m. pod legendarnymi winnicami Côte de Nuits.

Onegdaj należał do Zakonu Cystersów, ale na skutek Rewolucji Francuskiej, zostal "sprywatyzowany".