Napisałem już kilka (a może kilkanaście ?) blogów o mojej ukochanej Burgundii, ale ciągle odczuwałem jakieś bliżej nieokreślone uczucie niedosytu.

Dzisiaj rano tzn. w ostatnim dniu Starego Roku 2010, doszedłem do wniosku, iż takim brakującym ogniwem powinien być blog bardziej personalny. Blog który opisze moje osobiste odczucia z tej bajkowej [ przynajmniej dla mnie ] krainy. Blog, który przybliży postaci moich przyjaciół tam spotkanych, ulubione miejsca, ale również ulubione sposoby spędzania czasu. To znaczy spędzania wolnego czasu kiedy nie jestem związany pracą z moimi klientami – enoturystami.

INFO

Z autentyczną przykrością informuję, iż brak czasu i nowe obowiązki nie pozwalają mi na dalsze, regularne pisanie tego bloga. Nie znaczy to wcale, iż go zamykam, ale moje posty będą się ukazywać nieregularnie i rzadziej niż dotychczas.

O ile masz jakieś pytania lub wątpliwości, możesz zawsze się ze mną skontaktować bezpośrednio telefonicznie (501 463 711) lub email vintrips@gmail.com
).

Adam Stankiewicz