Napisałem już kilka (a może kilkanaście ?) blogów o mojej ukochanej Burgundii, ale ciągle odczuwałem jakieś bliżej nieokreślone uczucie niedosytu.

Dzisiaj rano tzn. w ostatnim dniu Starego Roku 2010, doszedłem do wniosku, iż takim brakującym ogniwem powinien być blog bardziej personalny. Blog który opisze moje osobiste odczucia z tej bajkowej [ przynajmniej dla mnie ] krainy. Blog, który przybliży postaci moich przyjaciół tam spotkanych, ulubione miejsca, ale również ulubione sposoby spędzania czasu. To znaczy spędzania wolnego czasu kiedy nie jestem związany pracą z moimi klientami – enoturystami.

OKOLICE WINA (3)



Ouffff, projekt (ten, który tak skutecznie przeszkadzał mi w dalszym wędrowaniu z Wami po Burgundii) zakończony i e-butik DOOKOLAWINA otwarty.

Jeszcze parę dni, pozbieram się i od razu z Beaune pojedziemy do Pommard.

W międzyczasie, proponuję zapoznanie się z e-butikiem rzeczonym:

Wszystkich ceniących wino, kulturę wina, piękne produkty z nią związane, profesjonalizm i......niskie ceny :), serdecznie zapraszam:

DOOKOLAWINA

Adam Stankiewicz